Paskutiniame šių metų Šiaulių miesto tarybos posėdyje priimta daug svarbių sprendimų
Į paskutinį 2015 metų posėdį susirinkę Šiaulių miesto tarybos nariai priėmė daug svarbių miestui sprendimų. Politikai paskutinį kartą pakoregavę šių metų biudžetą, lėšų skyrė Dvaro gatvės rekonstrukcijos darbams, Laikinojo apgyvendinimo tarnybos (Nakvynės namų) patalpų remontui,
senjorų kelionių miesto viešuoju transportu kompensacijoms, maisto nepasiturintiems asmenims tiekimui, neįgaliųjų ir kitoms reikmėms.
Tvirtinant patikslintą 2015 metų Šiaulių miesto savivaldybės privatizavimo fondo sąmatą, 205 tūkstančiai eurų papildomai paskirta SĮ Šiaulių oro uostui, taip užtikrinant svarbios įmonės veiklos stabilumą. Cukriniu diabetu sergantiems šiauliečiams reikalingų insulino pompų įsigijimo išlaidoms iš dalies padengti skirta suma padidinta beveik iki 21 tūkstančio eurų. Taip pat paremta jubiliejinė Šiaulių vyskupijos šeimų šventė, skirta lėšų Valstybinio Šiaulių dramos teatro spektaklių pastatymui.
Tarybos nariai pritarė Šiaulių miesto integruotosios teritorijos vystymo programos projektui. Sprendimu patvirtinta pakoreguota vadinamosios „Urban“ programos teritorija, kurioje numatoma vystyti inovatyvias paslaugas didinant Šiaulių miesto konkurencingumą darbo rinkoje bei gerinant gyvenamosios aplinkos kokybę. Už projekto lėšas numatoma sutvarkyti centrinį ir Didždvario parkus, Talkšos ežero pakrantę, Prisikėlimo aikštę, Vilniaus gatvės pėsčiųjų bulvaro dalį ir amfiteatrą, kitas teritorijas.
Posėdžio metu taip pat pritarta Šiaulių miesto ir rajono savivaldybių sutarčiai, kurios dėka būtų galima pradėti naujo kelio tiesimo procedūras: žemės paėmimą visuomenės poreikiams, techninių dokumentų rengimą. Kelias ne tik leistų iš Laisvosios ekonominės zonos teritorijos greitai ir patogiai pasiekti magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai, bet ir būtų kaip miesto aplinkkelis.
Miesto politikai dar patvirtino ir išorinės reklamos įrengimo nuostatus. Jau sausio 4 dieną įsigaliosiantis sprendimas turėtų Šiauliuose sumažinti senos ir nebeaktualios reklamos stendų skaičių, užtikrinti lygias sąlygas reklamos įmonių konkurencijai.