Pirmą kartą Sendvario seniūnijoje suorganizuota atvirų durų diena
Sendvario seniūnijoje J. Lankučio bibliotekos Gindulių skyriuje vyko atvirų durų diena su Savivaldybės atstovais, kurioje dalyvavo seniūnijos bendruomenių, bendrijų atstovai, seniūnaičiai, aktyvūs piliečiai, į kurių klausimus pateikė atsakymus atvykę Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktorius Sigitas Karbauskas, Biudžeto ir ekonomikos skyriaus vedėja Irena Gailiuvienė, Švietimo skyriaus vedėjas Algirdas Petravičius, Kultūros skyriaus vedėjas Gintautas Bareikis, Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Edgaras Kuturys, Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Ronkus, Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Gytis Kasperavičus.
Atvirų durų dienos idėja kilo Administracijos direktoriui Sigitui Karbauskui, o iniciatyva suorganizuoti ją būtent Sendvario seniūnijoje − seniūnei Loretai Kuprienei. Pasak L. Kuprienės, gyventojai ne visada žino, iš ko susideda Savivaldybės biudžetas, kaip skirstomos lėšos, kokiomis proporcijomis, ir kam skiriama daugiausia biudžeto lėšų, todėl svarbu skleisti šią žinią kuo plačiau, o geriausi pagalbininkai informacijos sklaidai yra seniūnaičiai, bendruomenių, gyvenamųjų namų savininkų, sodininkų bendrijų pirmininkai. Neretai gyventojai pamiršta, kad šalia yra seniūnaičiai, kurie turi didžiąją dalį informacijos apie Sendvario seniūnijos veiklą, iniciatyvas, tereikia bendrauti ir domėtis.
Susitikime dalyvavęs Slengių parapijos klebonas Viktoras Daujotis trumpai pristatė Slengių bažnyčios statybą, patirtas išlaidas ir kvietė bendradarbiauti vardan bendro tikslo, kad atsirastų Dievo namai ir mūsų visų susibūrimo vieta.
Atvirų durų dienoje skyrių vedėjams klausimų netrūko, didžioji dalis jų buvo susieti su kelių asfaltavimu, šaligatvių, dviračių takų tiesimu, gatvių apšvietimu. Nemažai klausimų atiteko ir Švietimo skyriaus vedėjui dėl lopšelių, darželių trūkumo, vaikų užimtumo. Vedėjas A. Petravičius priminė susirinkusiesiems apie neseniai priimtą Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos sprendimą, kuris leis nuo š. m. rugsėjo mėn. Klaipėdos rajono savivaldybėje deklaruotiems tėveliams, vedantiems vaikus į privačius darželius, kompensuoti 150 eurų lankantiems Klaipėdos rajone įsteigtus privačius darželius bei 100 eurų − lankantiems kitose savivaldybėse įsteigtus privačius darželius. Administracijos direktorius užsiminė ir apie svarstomą galimybę privataus ir viešo sektoriaus partnerystės būdu statyti švietimo įstaigą su galimybe gerinti ir kultūrinę veiklą. Vedėjas G. Bareikis užsiminė, kad yra sudaryta darbo grupė, kuri spręs Sendvario seniūnijoje kultūros gerinimo klausimą.
Susitikime nemažai diskutuota dėl chaotiškų statybų seniūnijos teritorijoje ir atliekamų darbų kontrolės, nes dažnai yra sugadinami vietinės reikšmės keliai, neišsprendžiami lietaus kanalizacijos klausimai, todėl kenčia kaimynai, užliejamos pievos, gatvės, iškeliami sklypai ne pagal projektinius sprendinius, vietinės reikšmės keliai palikti labai siauri pagal žemėtvarkos projektus ir pan.
Gyventojai pasisakė dėl žemės ūkio paskirties sklypų bei gyvenamųjų namų sklypų šienavimo, tvarkos užtikrinimo, priežiūros ir kontrolės.
Susirinkę gyventojų atstovai su dideliu susidomėjimu išklausė vedėjos I. Gailiuvienės informacijos apie biudžeto sandarą bei lėšų paskirstymo/perskirstymo visą procesą – tai sudėtinga procedūra.
Atvirų durų dieną susitikime dalyvavę gyventojai vertino labai palankiai, nes atvykę Savivaldybės atstovai galėjo tiesiogiai atsakyti į jiems rūpimus klausimus, o vadovai turėjo galimybę tiesiogiai išklausyti gyventojams rūpimas aktualiausias problemas.
Sendvario seniūnė dėkojo atvykusiems svečiams, − toks gausus skyrių vedėjų dalyvavimas parodo, kad Sendvario seniūnijos gyventojais yra rūpinamasi, ieškoma bendradarbiavimo galimybių, susikalbėjimo. Vien tik noro padėti nepakanka – reikalingas kryptingas planavimas ir finansavimas. Seniūnė nuoširdžiai dėkojo susirinkusiems gyventojų atstovams ir prašė, kad gautomis žiniomis pasidalintų kuo plačiau savo seniūnaitijose, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie planus, perspektyvas ir galimybes.