Pirmajame ugdymo įstaigų vadovų pasitarime aptartos švietimo problemos bei iššūkiai
Sausio 21 dieną, ketvirtadienį, vyko Mažeikių rajono ugdymo įstaigų vadovų gamybinis pasitarimas. Pasitarime taip pat dalyvavo Mažeikių rajono savivaldybės meras Antanas Tenys, vicemerė Sigutė Bernotienė, Savivaldybės administracijos direktorius Bronius Kryžius, Administracijos direktoriaus pavaduotojas Saulius Šiurys bei Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjas Apolinaras Stonkus.
Pirmąjį ugdymo įstaigų vadovų gamybinį pasitarimą 2016 metais pradėjo Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjas A. Stonkus, kalbėjęs apie praėjusių metų problemas bei iššūkius, kurie, beje, laukia ir šiais metais. Vedėjas akcentavo, kad, atsižvelgiant į mažėjantį mokinių skaičių, ugdymo įstaigų vadovai turėtų optimizuoti pedagogų skaičių bei atsakingai komplektuoti klases.
Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktorius B. Kryžius atkreipė dėmesį į finansines galimybes 2016 metais bei paragino vadovus ne tik kelti problemas, bet ir siūlyti sprendimo būdus. „Nekelkit klausimo dėl pinigų: jei yra problema ir žinote, kaip ją galima išspręsti – pinigų bus. Svarbiausia – įrodyti kam ir kodėl jų reikia. Taip pat galite prašyti ne pinigų, o pertvarkyti limitus, nes pirmiausia reikia padengti įvairias skolas,“ – teigė Savivaldybės administracijos direktorius.
Pasitarime dalyvavęs Mažeikių rajono savivaldybės meras A. Tenys apibūdino situaciją Savivaldybėje bei esančias galimybes padėti ugdymo įstaigoms. „Sausio mėnesį Tarybai bus pristatomas 2016 metų biudžetas, kuris vasario 19 dieną turėtų būti patvirtintas. Jis turi būti toks, kad visoms visuomenės grupėms pinigai būtų paskirstyti teisingai. Mūsų nuostata – neuždaryti mokyklų ir vykdyti optimizavimo planą,“ – kalbėjo meras, linkėdamas ugdymo įstaigų vadovams optimizmo bei gerų tarpusavio santykių.
Pasitarime taip pat buvo pristatomi pedagogų atlyginimų vidurkiai skirtingose mokymo įstaigose, kalbėta apie mokinių pasiekimų stebėseną bei valstybinių brandos egzaminų, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, standartizuotų testų vykdymo pokyčius.