Pirmaujantys pramogų kanalai „FOX“ ir „FOX LIFE“ tampa „FX“ ir „FX LIFE“
„The Walt Disney Company Nordic & Baltic“ pristato naują pavadinimą ir ryškų vizualinį identitetą, nes nuo 2024 m. sausio 24 d. keičia prekės ženklą „FOX“ ir „FOX Life“ į „FX“ ir „FX Life“.
„FX“ ir „FX Life“ televizijos kanalai išlieka jau gerai pažįstamų ir pamėgtų pramogų namais, kurių misija – pristatyti geriausius ir kokybiškiausius tarptautinius serialus vietinei auditorijai.
„Kadangi „FOX“ ir „FOX Life“ keičia prekės ženklą ir tampa „FX“ ir „FX Life“, mes sujungiame savo bendrą pramoginį turinį su srautinio perdavimo platforma „Disney+“, o savo gerbėjams ir toliau transliuosime jų jau gerai pažįstamas ir pamėgtas istorijas, įskaitant tokius visų laikų žiūrimiausius serialus kaip „Grei anatomija“ (angl. Grey‘s Anatomy), „Nusikalstami protai“ (angl. „Criminal Minds“), „Tai – mes“ (angl. This is us“, „Pilis“ (angl. Castle), „9-1-1“ ir daugelį kitų. Toliau tvirtai žengdami į rinką, paruošėme jums naujų laidų, kurias nekantraujame pradėti rodyti naujaisiais metais“, – sako „The Walt Disney Company Nordic & Baltic“ vyresnysis viceprezidentas ir regiono vadovas Hans van Rijn.
Jo teigimu, linijinė televizija ir toliau išlieka prioritetu, leidžiančiu sudominti savo žiūrovus daugybės pasaulinio lygio „Disney“ šeimos studijų turiniu jų pasirinktose platformose.
„FX“ prekės ženklas buvo optimizuotas ir pritaikytas vietos televizijos kanalo poreikiams, tačiau išsaugojo drąsaus ir užtikrintai žengiančio „FOX“ palikimą.
Kūrybinis įkvėpimas aplink „FX“ simbolį išsiskleidžia iš centre esančio logotipo „pjūvio“ ir suteikia judėjimo pojūtį – būsimų serialų, sezonų ir epizodų gidą. Šis dizainas yra kanalo įvaizdį lydintis pasakojimo motyvas, sukuriantis aukštos kokybės išraišką bei atmosferą ir suteikiantis stiprų atpažįstamą vizualinį identitetą, atskleidžiantį kompanijos misiją – rodyti kelią, vedantį link įdomiausių jums jau gerai pažįstamų ir pamėgtų istorijų.
APIE „DISNEY MEDIA AND ENTERTAINMENT DISTRIBUTION“
„Disney Media & Entertainment Distribution“ (DMED) valdo didžiulę „The Walt Disney Company“ turinio komercializacijos ir distribucijos ekosistemą, kuri užtikrina neprilygstamą kompanijos istorijų pasakojimą viso pasaulio žiūrovams. Ji apima kompanijos srautinio perdavimo paslaugų portfelio, įskaitant „Disney+“, „Hulu“, „ESPN+“ ir naują bendro pramoginio turinio prekės ženklą „Star“, pelno ir nuostolių valdymą, linijinės televizijos kanalus ir „ABC Owned Television Stations“, meninių filmų platinimą; turinio licencijavimą ir platinimą, įskaitant „Disney Music Group“, pasaulinius reklamos pardavimus ir šioms grupėms skirtas technologijas. Remdamasi gausiomis visos kompanijos vartotojų įžvalgomis, DMED priima sprendimus dėl investicijų į turinį ir jo platinimo, kad maksimaliai padidintų žiūrovų įsitraukimą ir komercinį poveikį visose platformose, bendradarbiaudama su trijose atskirose „Disney“ turinio grupėse „Studios“, „General Entertainment“ ir „Sports“ dirbančiomis kūrybingomis asmenybėmis.