Planšetiniai kompiuteriai ir mobilieji telefonai, kuriuos vartotojai renkasi apsipirkdami

Pirkimas internetu jau tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Apsipirkimas naudojant mobiliuosius įrenginius – planšetinius kompiuterius ir telefonus – taip pat yra pasaulinė, nuolat kintanti tendencija. Dideli ekranai ir pritaikytos svetainės išmaniesiems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams, sukuria pagundą pirkti daugiau ir skatina impulsyvius bei neplanuotus pirkimus.
Tarptautinės analitinės kompanijos „Nielsen“ pasaulinio tyrimo rezultatai rodo, kad technologijų manija užvaldė daugiau nei 52% vartotojų visame pasaulyje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione šis skaičius yra dar didesnis – 60%. Respondentai pripažino, kad iš tiesų yra priklausomi nuo mobiliųjų įrenginių. Daugelis vartotojų negali išgyventi dienos, netikrinę el. pašto ar socialinių tinklų, žaisdami žaidimus ar nežiūrėdami vaizdo įrašų. Plačiai naudojami mobilieji įrenginiai tampa vis progresyvesni, planšetiniai kompiuteriai ir išmanieji Mobilieji telefonai prisidėjo prie sparčiai augančio palyginti naujo elektroninės prekybos rinkos segmento – mobiliosios komercijos. 38% respondentų atsakė, kad prekes ar paslaugas perka naudodamiesi mobiliuoju įrenginiu bent kartą per pusmetį. Dar 34% respondentų apsipirkdami naudojasi internetinės parduotuvės mobiliąja aplikacija.
Tarptautinės interneto tyrimų ir technologijų įmonės „Gemius“ atlikta Baltijos šalių interneto vartotojų pirkimo įpročių apklausa parodė, kad respondentai iš Latvijos ir Lietuvos yra motyvuoti pirkti internetu dėl geresnių kainų nei tradicinėse parduotuvėse (71% respondentų Latvijoje ir Lietuvoje – 67 proc.). Savo ruožtu respondentai iš Estijos yra labiau suinteresuoti pirkti prekes, kurių nėra jų šalyje.
„Covid-19“ apribojimai taip pat pakoregavo įpročius, apklaustų 34% vartotojų Estijoje mano, kad jų išlaidos internetinėse parduotuvėse padidėjo. Apribojimų metu daugiau išleido ir respondentai iš Latvijos ir Lietuvos – tai pripažįsta 25% respondentų Latvijoje ir 22% Lietuvoje.
Apklausos duomenimis, Estijoje ir Lietuvoje internetinių parduotuvių vartotojai dažniausiai perka drabužius, o Latvijoje vienas populiariausių pirkinių yra buitinė technika.
Dažniausiai respondentai apsipirkdami internetu naudojosi kompiuteriais (91 proc. Latvijoje, 89 proc. Lietuvoje ir 96 proc. Estijoje), kitas populiariausias atsakymas yra mobilieji telefonai (54 proc. Respondentų Latvijoje, 61 proc. Lietuvoje ir 48 proc. Estijoje). ir „Smart TV“ naudojimas kaip apsipirkimo internetu sprendimas buvo mažiau populiarus – 4% respondentų Lietuvoje ir Estijoje ir tik 1% Latvijoje.
Nors dauguma pirkėjų vis dar teikia pirmenybę kompiuteriams, galimybė pirkti internetu naudojant parduotuvės mobiliąsias internetines programas, taip pat augantis vartotojų susidomėjimas bekontakčiais mokėjimais mobiliaisiais įrenginiais, keičia pirkėjų elgesį.
Mobilieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai yra arčiau kūno, todėl vartotojas nesąmoningai labiau pasitiki įrenginiu. Tikimasi, kad pirkimų, kuriuose telefonai vaidina pagrindinį vaidmenį, skaičius tik didės, o netgi pirmaujantys išmaniųjų telefonų gamintojai, tokie kaip „Apple“ ar „Samsung“, daug investuoja ir modernizuoja savo gamybos technologijas, kad paskatintų mobiliųjų įrenginių pirkimą.
Jei taip pat norite patogiai ir saugiai pirkti internetu naudodamiesi išmaniaisiais įrenginiais neišeidami iš savo namų, RDE.LT internetinėje parduotuvėje yra daugiau nei 500 išmaniųjų telefonų su patogiu dideliu ekranu, taip pat patogios planšetės ir naudingi priedai, ir kiekvienas gali pasirinkti prietaisą, kuris jam patinka ir gali sau leisti!