Plungės akademiko Adolfo Jucio pagrindinės mokyklos „eTwinning“ projektui – Nacionalinis kokybės ženklelis
Smagu pasidžiaugti, kad dar vienas Akademiko Adolfo Jucio pagrindinės mokyklos vykdytas tarptautinis ,,eTwinning“ projektas „Handicrafting we know each other“ (,,Per rankdarbius mes pažįstame vieni kitus“) apdovanotas Nacionaliniu kokybės ženkleliu. Šį projektą vykdė 7–8 klasių mokiniai per technologijų, anglų kalbos ir informacinių technologijų pamokas.
Projekto kūrėja ir koordinatorė – mokytoja metodininkė Elena Kulbokienė. Mokiniai dirbo kartu su bendraamžiais iš Kipro, Lenkijos, Turkijos ir Rumunijos. Jie rinko medžiagą apie tradicinius amatus ir rankdarbius, kūrė darbelius, įkvėptus mūsų ir partnerių šalių tradicijų, išmoko dirbti su naujais IT įrankiais, bendravo tarpusavyje tobulindami anglų kalbą. Visiems projekte dalyvavusiems mokiniams bus įteikti Kokybės ženklelio sertifikatai, o laimėję Nacionalinius kokybės ženklelius projektai pateko į kasmetinio nacionalinio konkurso „Geriausia Lietuvos „eTwinning“ mokykla 2016“ atranką. Nacionalinis Kokybės ženklelis projektui skirtas už aukštą šių sričių meistriškumą: pedagoginio novatoriškumo, integracijos į ugdymo turinį, bendravimo ir mainų tarp mokyklų partnerių, mokyklų partnerių bendradarbiavimo, technologijų taikymo bei rezultatų, poveikio ugdytiniams.
Šalies mokytojai, vykdę „eTwinning“ projektus 2015–2016 mokslo metais ir pelnę Nacionalinius kokybės ženklelius, jais buvo apdovanoti „Artis Centrum Hotels“ Vilniuje vykusiame tarptautiniame kontaktiniame seminare „Tautiškumo ir tarptautiškumo dermė ugdyme“. Vienas iš seminaro tikslų – skatinti Lietuvos mokytojus, gyvenančius Lietuvoje ir už jos ribų, bendradarbiauti kuriant nacionalinius „eTwinning“ projektus, taip plėtojant tautiškumo idėją tarptautiškumo kontekste. Seminaras buvo naudingas tuo, jog visi jame dalyvavę šalies mokytojai turėjo puikią galimybę užmegzti pažintis, bendradarbiauti ir sukurti naujus projektus su lietuviais mokytojais iš JAV, Jungtinės Karalystės, Norvegijos, Vokietijos, Airijos, Islandijos, Austrijos, Belgijos, Ispanijos.
Praktinių užsiėmimų metu mokėmės klasės „sužaidybinimo“ būdų ir metodų, naujų mobiliesiems įrenginiams skirtų edukacinių programėlių, pagilinome žinias apie projektų planavimą, rezultatus ir jų sklaidą. Dalyvavimas ir pasiekimai „eTwinning“ projektinėje veikloje mokinius skatina ir motyvuoja kūrybinei bei ugdomajai veiklai, sudaro jiems galimybę bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais visoje Europoje, o mokytojams atveria plačias galimybes tobulinti profesines kompetencijas seminaruose ne tik Letuvoje, bet ir užsienyje ir dirbti su savo mokiniais inovatyviai bei šiuolaikiškai.