Po svarstymo pritarta siūlymui nustatyti tarptautinių Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų koncesijos sąlygas
Seimas po svarstymo pritarė Valstybės įmonės Lietuvos oro uostų valdomų oro uostų koncesijos įstatymo projektui ir lydimųjų teisės aktų pakeitimams, kuriais siekiama nustatyti teisines ir organizacines tarptautinių Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų, kuriuos valdo valstybės įmonė Lietuvos oro uostai, koncesijos sąlygas. Už pagrindinio įstatymo projektą balsavo 58 Seimo nariai, prieš – 3, susilaikė 25 parlamentarai. Tam, kad jis būtų priimtas, Seimas turės balsuoti dar kartą.
Pagal svarstomą projektą sprendimą dėl koncesijos priimtų arba Vyriausybė, arba Seimas, jeigu valstybės įsipareigojimai viršytų 58 mln. eurų. Koncesija būtų suteikiama atviro viešo konkurso būdu subjektui, dėl kurio priimtas sprendimas, kad jis atitinka nacionalinio saugumo interesus.
Projektais būtų nustatomas teisinis pagrindas suteikti koncesininkui leidimą Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose vykdyti koncesijos sutartyje numatytą ūkinę komercinę veiklą, susijusią oro uostų infrastruktūros objektų projektavimu, statyba, plėtra, atnaujinimu, pakeitimu, remontu, valdymu, naudojimu ir (ar) priežiūra, teikti viešąsias paslaugas, taip pat valdyti ir (ar) naudoti valstybės turtą ir kt.Šių oro uostų infrastruktūra išliktų valstybės nuosavybe.
Koncesijos sutartis negalėtų būti sudaroma ir (arba) pratęsiama ilgesniam negu 25 metų terminui. Koncesininkui būtų draudžiama oro uostų aerodromus išnuomoti, suteikti panaudai ar kitais pagrindais perduoti juos valdyti ir naudoti tretiesiems asmenims. Be to, būtų nustatytos papildomos saugumo garantijos – koncesijos sutarties nutraukimas Vyriausybei ar Seimui priėmus nutarimą. Koncesijos sutartyje turėtų būti įtraukti privalomi įsipareigojimai ir sąlygos, kurių koncesininkas turėtų laikytis užtikrindamas oro uostų panaudojimą priimančiosios šalies paramai teikti ir mobilizacinėms užduotims vykdyti, taip pat privalomos sąlygos, kurių koncesininkas turi laikytis nuomodamas, subnuomodamas ar teikdamas panaudai jam perduotą žemę ir kitą turtą ir kt.
Koncesija siekiama didinti Lietuvos oro uostų transporto sistemos konkurencingumą, gerinti oro uostų veiklos valdymo efektyvumą bei užtikrinti oro uostų infrastruktūros plėtrą pritraukiant privačias investicijas.