Pradedami specialiai viešajam sektoriui sukurti virtualūs mokymai
Stiprinant Lietuvos viešojo sektoriaus socialinės klasterystės kompetencijas ir įgyvendinant Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) kartu su Utenos, Druskininkų, Prienų ir Biržų savivaldybėmis, Vilniaus dizaino kolegija, Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija, VšĮ „Gintarinė akademija“ ir partneriais iš Norvegijos „Flexible Education Norway“ vykdomą projektą „Tvarios plėtros skatinimas stiprinant viešojo sektoriaus socialinę klasterystę“, jau šį mėnesį bus pristatyti mokslininkų sukurti virtualūs mokymosi modeliai, kurie lietuvių ir anglų kalbomis bus prieinami kiekvienam mūsų šalies viešojo sektoriaus darbuotojui.
Mokymų programa bus suskirstyta į dvi dalis – socialinės klasterystės kompetencijų ir institucijų administracinių ir viešųjų gebėjimų tobulinimo programas su atskirų temų moduliais. Viešojo sektoriaus darbuotojai bei anksčiau minėto projekto partneriai Lietuvoje ir Norvegijoje pagal poreikį galės pasirinkti vieną arba kelias mokymo programas, jiems patogiu paros laiku savarankiškai prisijungti prie virtualios aplinkos, kurioje yra mokymo medžiaga, konsultuotis su mokymo medžiagos rengėjais ir atlikti užduotis.
„Virtualių mokymų dalyviams bus suteikta socialinės partnerystės, socialinio verslo komunikacijos žinių, kurios padės ugdyti gebėjimus ir vertybines nuostatas, būtinas socialiai atsakingam verslui bendruomenėse ir visuomenėje plėtoti. Prisijungę dalyviai taip pat sužinos, kaip savivaldybės galėtų kurti aplinką, palankią socialiniams klasteriams kurti ir plėsti, būdų, kaip prisidėti prie didesnio regioninio ir bendro šalies konkurencingumo“, – pasakoja projekto vadovė, LEU doc. dr. Angelė Kaušylienė.
Projekte dalyvaujančių mokslininkų nuomone, pagrindinės Lietuvos socialinės problemos, kurioms jau šiandien būtini inovatyvūs sprendimai, slypi skurdo prevencijos, globos deinstitucionalizacijos, draugiškos aplinkos įvairioms klientų grupėms srityse.
„Mokymuose kviesime dalyvauti savivaldybių-partnerių, nevyriausybinių organizacijų ir privačių institucijų darbuotojus, kurie domisi žmogiškųjų išteklių vadyba, socialine klasteryste ir inovacijomis. LEU lektoriams, kurie rengia šiuos modulius, talkins projekto partneriai iš Norvegijos – Norvegijos alternatyvaus švietimo tinklinės organizacijos, jungiančios Norvegijos universitetus, NVO ir švietimo konsultacines organizacijas, vadovė Torhild Slatto ir Norvegijos atviros virtualaus mokymo akademijos prezidentas prof. dr. Morten‘as Flate Paulsen‘as. Kartu su Biržų, Druskininkų, Prienų ir Utenos regionų profesionalais aptarėme mūsų universiteto profesorių siūlomus virtualius mokymosi modelius ir toliau ieškosime inovatyvių ir praktinių kelių jiems įgyvendinti“, – atskleidžia LEU prof. dr. Giedrė Kvieskienė.