Rekonstrukcijai uždaroma Kauno autobusų stotis
Liepos 1-ą dieną 11-tą valandą Kauno autobusų stotyje buvo pristatytas naujos autobusų stoties projektas. Pristatyme dalyvavo Kauno r. savivaldybės mero pavaduotojas Kęstutis Povilaitis. Pristatymo metu svečiai buvo supažindinti su būsimos stoties projektu, vizualizacijomis, darbų terminais ir kitais miestiečius itin dominančiais klausimais.
„Kauno autobusų stotis yra reikšmingas šalies transportui infrastruktūros objektas. Būdama miesto “vartais” ir vienu svarbiausių pastatų mieste stotis atlieka ir visuomeninę funkciją. Šiuolaikinės architektūros objektai formuoja miesto įvaizdį, todėl mums ypatingai svarbu kokia autobusų stotis bus sukurta Kaunui.” – kalbėjo UAB “Kautra” generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Architektas, Gintaras Balčytis, susitikimo metu pristatė būsimosios stoties projektą, jo eigą, iššūkius.
Bendras sklypo plotas 14 608 m2. Prieš pastatą Vytauto pr. kuriama Stoties aikštė – 800 m2 miesto viešoji erdvė po stogu. Stoties pasažas sujungs Vytauto pr. su autobusų stoties peronu. Bendras pastato plotas 13 000 m2. Pastato sudėtyje požeminė parkavimo aikštelė 5 400 m2, autobusų stoties patalpos 1 600 m2, RIMI prekybos centras 3100 m2, prekybos salonai, restoranai 1 590 m2. Požeminė parkavimo aikštelė talpins 187 automobilius ir apie 100 dviračių. Autobusų stotis: laukiamoji salė, kasos, savitarnos kasos, bagažo saugykla, turizmo agentūra, kavinė, siuntų terminalas užims 850 m2 pirmame aukšte. Autobusų stoties peronas – 10 000 žmonių srautas per parą, 21 įlaipinimo aikštelė, 3 išlaipinimo aikštelės, tarptautiniai, tarpmiestiniai, priemiestiniai reisai, 600 autobusų per parą.
Planuojama, kad naujoji Kauno autobusų stotis darbą pradės 2016 metų pabaigoje.
Pristatymo metu susirinkusieji buvo supažindinti su dabartinės Kauno autobusų stoties uždarymo terminais bei laikinosios autobusų stoties vieta – buvo pristatytos išvykimo ir atvykimo aikštelės, autobusų judėjimo kryptys, pasikeitęs gatvių eismas ir kt.. „Laikinoji Kauno autobusų stotis bus įsikūrusi greta „Akropolio” prekybos centro. Vieta pasirinkta atsižvelgiant į patogumą keliaviams – tai labai aiški, visiems puikiai žinoma vieta, lengvai pasiekiama viešuoju transportu, esanti miesto centre. Džiaugiamės, kad per daug nenutolstame ir nuo dabartinės autobusų stoties vietos.” – kalbėjo Kauno autobusų stoties vadovė, Laima Pakusienė.
Tarpmiestinių autobusų išvykimo aikštelės bus įsikūrusios Gedimino gatvėje palei Akropolį, tarptautinių maršrutų stotelė bus prie Karmelitų bažnyčios esančioje automobilių aikštelėje, o priemiestinių autobusų stotelės bus išsidėsčiusios palei Griunvaldo gatvę. Autobusų bilietų kasos bus įsikūrusios prekybos centro viduje prieš įėjimą nuo Griunvaldo gatvės. Prie Griunvaldo ir Gedimino gatvių sankirtos stovės „Info centras”, kuriame keleiviams bus suteikiama visa naudinga informacija. „Siuntos autobusais” terminalas bus įsikūręs Gedimino gatvės pabaigoje, einant link Karmelitų bažnyčios. Netoliesi bus ir keleivių išlaipinimo vieta.
Numatoma, kad laikinoji Kauno autobusų stotis darbą pradės (o senoji užsidarys) nuo rugpjūčio 1 dienos.
Komentavimas išjungtas.
ar galima teigti kad budrios policijos postas saugos dviraciu ir automobiliu aikstele ir klientu kisenes, ar bus autostotis kurioje vagims bus draudziama vogti, nes saugos tarnybos nepajegia suvaldyti mieste vagisiu