Rekonstruota Kalvarijų ir Apkasų gatvių sankryža tapo saugesnė
Vilniečiai jau gali džiaugtis visiškai rekonstruota sankryža Kalvarijų gatvės dalyje ties Apkasų ir J. Treinio gatvėmis. Dabar sankryžoje saugiau ir patogiau jaučiasi ne tik vairuotojai, bet ir pėstieji – rekonstrukcijos imtasi dėl saugesnio eismo ir geresnio susisiekimo itin judrioje miesto erdvėje. Eismo srautus atnaujintose sankryžose valdo naujai įrengti šviesoforai, srautus fiksuoja modernūs jutikliai bei kita įranga.
Sankryžos prieigose buvo paklota nauja šaligatvių danga: Kalvarijų g. dalyje nuo Treinio g. iki Apkasų g. važiuojant link miesto centro, taip pat ties Treinio g. ir Apkasų g., ties posūkiais į Kalvarijų g. Pagerintas ir nuotekų surinkimas – renovuota lietaus kolektoriaus trasa, lietaus nuotekų šuliniai, įrengta 17 naujų lietaus surinkimo šulinėlių.
Po rekonstrukcijos sankryžoje pasikeitė eismo organizavimas: įrengta papildoma eismo juosta kairiajam posūkiui iš Kalvarijų į Apkasų gatvę. Kad posūkis į kairę taptų patogesnis vairuotojams ir saugesnis pėstiesiems, anksčiau sankryžoje buvusi reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo perkelta į priešpriešinę gatvių sankryžos pusę. Rekonstrukcijos labai reikėjo dėl pėsčiųjų, kertančių Kalvarijų gatvę (neretai ir neleistinose gatvės vietose) saugumo.
Anksčiau vairuotojai, norėdami pasukti į kairę iš Apkasų į Kalvarijų gatvę, privalėdavo praleisti sankryžą kertančius pėsčiuosius, todėl susidarydavo eismo trikdžių. Po rekonstrukcijos sankryžoje įrengta šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri pagerino ir sankryžos laidumą, ir saugumą.
Papildomai buvo įrengta ir viešojo transporto juosta Kalvarijų g. dalyje nuo Treinio g. iki Apkasų g., važiuojant link miesto centro. Tai padės pagreitinti transporto srautus, ypatingai rytinio piko metu. Viešasis transportas nuo šiol galės važiuoti nuo pat Baltupių link miesto centro aplenkdamas automobilių spūstis. Viešojo transporto juosta važiuos ne tik visuomeninis transportas, tačiau ir elektromobiliai bei gyventojai vežantys keturis ir daugiau keleivių.
Iki rekonstrukcijos, kai nuo Ozo g. ir nuo Baltupių atvažiavusios transporto priemonės į Šiaurės miestelį pasukdavo Kalvarijų – P. Lukšio g. sankryžoje, net ir vasaros mėnesiais susidarydavo eismo spūstys. Įrengus kairiuosius reguliuojamus posūkius, iškart pastebimi pirmieji teigiami pokyčių rezultatai – dabar iš Kalvarijų g. pasukti į kairę link Šiaurės miestelio yra net trys galimybės: esamoje P. Lukšio g., naujai įrengtoje J. Treinio g. bei rekonstruotoje Apkasų g. sankryžoje. Nauja sumontuota įranga jau užfiksavo, kad į kairę link Apkasų g. kasdien pasuka 900 transporto priemonių.
Dar šiemet Vilniuje bus rekonstruotos sankryžos bei pėsčiųjų perėjos: Savanorių prospekto ir Sausupio gatvės; Molėtų plento ir Santaros gatvės bei Santariškių ir Santaros gatvės; Santariškių g. 1 A reguliuojama perėja; Kalvarijų g. 294 reguliuojama perėja; Žirmūnų g. 87 reguliuojama perėja; Tuskulėnų g. 33 reguliuojama perėja bei jau užbaigta Kalvarijų ir Apkasų gatvių sankryža.