Sklandus sandėliavimas – dalis produktų tiekimo sėkmės
Galutinis vartotojas retai susimąsto, kokia sudėtinga logistikos schema gali slypėti po jam įprastu prekių pristatymu. Tam, kad produktai pasiektų prekyvietes ar jų namų duris tenka sustyguoti nemenką tiekimo grandinę.
Prekybininkai ne visuomet gali prognozuoti paklausą bei norėdami visuomet būti pasiruošę parduoti produktus čia ir dabar, dalį jų sandėliuoja.
Kartais sandėliavimas savo patalpose nėra įmanomas ar nėra ekonomiškiausias sprendimas, tad nusprendus sandėliuoti prekes išorėje, būtina susirasti patikimą partnerį.
Kaip išsirinkti, kur sandėliuoti prekes?
Kiekvienos įmonės ar asmens kriterijai sandėliavimo paslaugoms gali būti skirtingi. Tai priklauso nuo produktų, jo matmenų, kiekio, importo ar eksporto šalies ir kita. Taigi, rekomenduojame atkreipti dėmesį į šiuos faktorius:
- Prekės kilmės šalis. Jei sandėliuojama prekė atkeliauja iš trečiosios šalies ir nėra iš karto išmuitinama, būtina, jog logistikos partneris turėtų tam skirtą sandėlio zoną.
- Galimybė rūšiuoti, markiruoti ir paskirstyti. Jei atvykusias ar išvykstančias prekes reikia rūšiuoti, grupuoti ar suteikti joms naujus lipdukus, svarbu, jog partneris, kuris sandėliuoja prekes, teiktų rūšiavimo ir markiravimo paslaugas. 0 galiausiai, juk nesinori kiekvieno tiekimo etapo patikėti vis naujam partneriui, tad patogiausia, kai visas šias funkcijas: sandėliavimą, rūšiavimą, markiravimą ir galutinį pristatymą, atlieka viena įmonė.
- Sandėliuojamų prekių apskaita. Norintiems, jog informacija apie prekių likutį būtų prieinama kasdien, turėtų rinktis modernias sistemas naudojančius logistikos partnerius.
- Įranga ir patirtis. Palečių ir dėžučių sandėliavimas yra vienas paprasčiausių. Tačiau kur kreiptis, jei norite sandėliuoti temperatūros režimo reikalaujančius, birius ar kitus produktus? Įvertinkite šias partnerių galimybes iš anksto.
Įvertinus šiuos kriterijus jūs galėsite filtruoti skirtingus logistikos kompanijų pasiūlymus ir objektyviai išsirinkti labiausiai tinkamą.
Patogiausia sandėliavimo patirtis
„Delamode Baltics“ klientai teigia, kad mes sukuriame komfortišką logistikos paslaugą, nes gebame pasiūlyti labai jvairius logistikos sprendimus.
- Dokumentacija ir pristatymas. Atliekame visas paslaugas, nuo muitinės dokumentų sutvarkymo iki sandėliuojamų produktų pristatymo galutiniam gavėjui. Turime sertifikatus, palengvinančius muitinės procedūras. Muitinės dokumentai forminami vietoje, tad sutaupome laiko.
- Įvairios paskirties prekių, nereikalaujančių temperatūrinio režimo, sandėliavimas. Turime zoną, skirtą tranzitiniams kroviniams, biriems produktams laikyti.
- Rūšiavimas ir markiravimas. Galime priimti krovinius ir juos paruošti tolimesniam pristatymui perpakuodami ar perklijuodami lipdukus.
- Universalumas. Turime leidimus sandėliuoti fasuotus negreitai gendančius maisto produktus.
- Technologijos ir darbuotojai. Naudojame patogias apskaitos sistemas, o visi sandėlio darbuotojai – mūsų komanda, tad dirbame atsakingai ir valdome procesus.
- Lokacija. Patogi sandėlio lokacija prie pat A1 autostrados, geras privažiavimas, nereikia apsisukti. Tai svarbu galvojant apie produktų paskirstymo laiką.
- Darbo laikas ir pajėgumai. Daugiau nei 80 rampų užtikrina trumpesnį laukimą ir greitesnę krovą. Sandėlis dirba 7 dienas per savaitę.
Kiek kainuoja sandėliavimas?
Visi suprantame, kad kaina – ne paskutinis faktorius, renkantis partnerį.
Sandėliavimo kaštai priklauso nuo kelių dedamųjų: produkto tipo, parametrų, kiekio, sandėliavimo laikotarpio bei papildomų reikalavimų. Nėra standartinės kainos. Ji paskaičiuojama individualiai su galimybe fiksuoti ilgesniam laikui.
Taigi, patogiausia rinktis partnerį, kuris gali ir geba užtikrinti kokybiškas sandėliavimo ir su juo susijusias paslaugas. Tai vienareikšmiškai padės sutaupyti žmogiškųjų resursų, kurie šiais laikais kainuoja daug.
Delamode Baltics savo klientams siūlo trumpalaikio sandėliavimo, krovinių perkrovimo, krovinių rūšiavimo, surinkimo, pakavimo ar perpakavimo bei paletavimo paslaugas.