7 spalio, 2020

Svajojančius apie dviratį ragina suskubti: ruduo – tinkamas metas naujam pirkiniui

Dviračių, jų priedų bei detalių pardavimai šiemet smarkiai išaugo tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje. Įtakos tam turėjo ne tik karantinas ir viruso grėsmė, tačiau ir su tuo susiję pramogų uždarose patalpose apribojimai. Ekspertų teigimu, nors dviračių sezonas jau baigiasi, svarstantiems apie naują pirkinį dabar yra palankiausias metas tą padaryti. Kaip išsirinkti labiausiai asmeninius poreikius atitinkantį dviratį ir susitvarkyti su papildomomis išlaidomis, pataria ekspertai.

Neeilinis dviračių sezonas

Šių metų dviračių sezonas buvo kitoks nei įprastai. Dviračių paklausa augo, sezonui įpusėjus pastebėtas daugumos populiariausių prekių ir modelių trūkumas, o gamintojai džiaugėsi išaugusiais pardavimais ir užsakymais. Jų teigimu, susidomėjimas dviračiais apėmė tiek transporto priemonės naudojimo, tiek laisvalaikio sritis.

„Didžiausią įtaką nenumatytam dviračių prekybos suaktyvėjimui turėjo virusas bei jo sąlygoti apribojimai. Pradžioje jie pridarė nemažai žalos dviračių verslui, kadangi fizinės parduotuvės, kaip žinia, turėjo būti uždarytos. Tačiau užsitęsus pandemijai, žmonės ėmė leisti laiką gamtoje, stengėsi keliauti Lietuvoje, tad ir dviratį ėmė rinktis kaip vieną pagrindinių laisvalaikio praleidimo būdų“, – komentuoja „Bikko.lt“ dviračių parduotuvių tinklo vadovas Julijus Zaura.

Anot jo, dalis žmonių, siekdami išvengti kontakto su nepažįstamaisiais ir sumažinti viruso užsikrėtimo tikimybę, viešąjį transportą iškeitė į dviratį. „Prie to nemažai prisidėjo ir gerėjanti dviračių infrastruktūra didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei valstybės parama priduodant seną taršų automobilį su galimybe gauti kompensaciją dviračiui“, – papildo J. Zaura.

Dviratį rinktis pagal tikslą

Paklaustas, koks dviratis būtų tinkamiausias, pašnekovas pažymi, kad pirmiausia reiktų išsiaiškinti, kokiu tikslu, kur ir kiek bus su juo važinėjama. Nuo to priklauso, koks turi būti dviračio rėmas, kokio dydžio ratai, kokios padangos ar stabdžių sistema.

Pašnekovo teigimu, jeigu dviratis reikalingas mieste ir bus važiuojama asfaltu, gerais takeliais ar kieta danga, rekomenduojama rinktis miesto arba turistinį dviratį. Jeigu daugiau bus važiuojama parke, miške ar miškų sportinėse trasose – tinkamiausias būtų kalnų dviratis.

„O jeigu dviratis bus naudojamas įvairiose vietose, patartina rinktis hibridinį modelį, kuris yra pritaikytas skirtingoms dangoms. Taip pat labai svarbu pasirinkti sau tinkamą dviračio dydį. Dauguma gamintojų turi rekomendacijas, kokiam ūgiui koks rėmo dydis yra patogiausias, todėl kiekvienas tikrai ras sau tinkamiausią modelį“, – pasakoja J. Zaura.

Palankiausias metas pirkti – rudenį

Kaip akcentuoja J. Zaura, vienas finansiškai palankiausių laikotarpių įsigyti visus poreikius atitinkantį dviratį yra rudens pradžia, kai sumažėja paklausa bei dėl sezoninių išpardavimų kainos tampa patrauklesnės pirkėjams.

„Pavasario ir vasaros metu perteklinis užsakymų srautas sudarė nemažai keblumų, trūkdavo populiariausių modelių arba klientams tekdavo ilgiau palaukti dviračių bei jų detalių dėl sutrikusių tiekimo grandinių ir gamybos terminų. Tačiau dabar srautai stabilizavosi, nuo rugsėjo dviračių pardavimai ima sparčiai kristi, kadangi dviračių sezonas artėja prie pabaigos, todėl tiems, kas nespėjo – dabar pats laikas išsirinkti naują dviratį“, – pasakoja J. Zaura.

Pasak jo, optimalus biudžetas, kurį lietuviai paskiria naujam dviračiui, yra 400–600 Eur. Tuomet dviratis neretai būna patikimo gamintojo ir turi bent jau vidutinio lygio komponentus. „Galima pasidžiaugti, kad bendrai dviračių kokybė Lietuvoje tik auga ir vis daugėja žmonių, dviračiams skiriančių ir didesnes, apie 1000 ar daugiau eurų siekiančias sumas“, – mintimis dalijasi J. Zaura.

„Bikko.lt“ parduotuvių tinklo vadovui antrina ir „General Financing banko“ Pardavimų departamento direktorius Skirmantas Ketvirtis. Jo teigimu, baigiantis dviračių sezonui galima sulaukti patrauklesnių kainų ir taip sutaupyti, todėl ruduo yra vienas geriausių laikotarpių įsigyti naują transporto priemonę kitam sezonui. S. Ketvirtis taip pat pastebi, kad finansinis klausimas, norint įsigyti patikimą ir sau tinkamą dviratį, neturėtų tapti kliūtimi.

„Suprantama, kad planuojant dviratį naudoti itin dažnai – kaip kasdienę transporto priemonę ir laisvalaikio praleidimo būdą, dažnai svarstomi ir brangesni, labiau patikimesni modeliai ar išskirtiniai gamintojai. Tam gali prireikti didesnio biudžeto nei turimas, tačiau turėti santaupų nėra būtina – šiuo atveju alternatyvos galėtų būti vartojimo paskola ar pirkimas išsimokėtinai. Be abejo, prieš priimant šį sprendimą visuomet svarbu įsivertinti savo finansines galimybes, kad vėliau nekiltų nepatogumų. Visgi dviratis gali tapti ir puikia priemone, padedančia ne tik išlaikyti fizinį aktyvumą, bet ir sutaupyti, jei bent dalį kelionių automobiliu iškeisime į važiavimą dviračiu“, – pasakoja S. Ketvirtis.

 

 


9 kovo, 2025

Automobilių padangos yra vienas svarbiausių transporto priemonės elementų, užtikrinančių saugumą ir komfortą kelionės metu. Šiandien vis daugiau vairuotojų renkasi padangas […]

7 kovo, 2025

Penktadienį Vilniuje prasideda pavasario pradžią simbolizuojanti, tris dienas truksianti Kaziuko mugė. Kaip skelbia mugės organizatoriai, šių metų mugės tema – […]

7 kovo, 2025

Per pastaruosius trejus metus Birštone augantis turistų srautas ir nuosekliai plėtojama apgyvendinimo, sveikatinimo bei kita turizmo infrastruktūra atnešė džiugių permainų […]

6 kovo, 2025

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį dar kartą sumažino palūkanų normas, kad paskatintų sunkumų kamuojamą euro zoną, tačiau leido suprasti, kad […]

EPA-ELTA nuotr.
6 kovo, 2025

1990-ųjų pradžioje buvau jaunas Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekonomistas pagrindiniame politikos formavimo departamente. Tuo metu vykdavau į TVF misijas Bulgarijoje, […]

2 kovo, 2025

Vizitinė kortelė – tai daugiau nei tik kontaktinė informacija ant popieriaus. Ji yra pirmasis įspūdis apie jus ir jūsų verslą, […]

28 vasario, 2025

 Gyventojams, dėl pernai vasarą kilusios elektros neturėjusiems ilgiau nei 72 valandas, tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) jau išmokėjo beveik […]

26 vasario, 2025

Pirmąjį metų mėnesį bendras krovos kiekis Klaipėdos uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. Anot uosto, daugiausia […]

25 vasario, 2025

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp vyrų ir moterų Lietuvoje 2024 m. siekė 13 proc., teigia „Sodros“ Statistikos, analizės ir prognozės skyriaus […]

25 vasario, 2025

Internetinių svetainių kūrimo platforma „Wix“ Lietuvoje Vilniuje steigia naują dizaino centrą „Vilnius Design Studio“.  Kaip rašoma pranešime, naujasis Vilniaus dizaino […]

25 vasario, 2025

Renkantis tinkamas padangas automobiliui, svarbu atsižvelgti ne tik į jų dydį ir sezoniškumą, bet ir į gamintoją. Skirtingi gamintojai siūlo […]

24 vasario, 2025

Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims kiek daugiau nei prieš dvi savaites prisijungus prie Vakarų tinklų, Vilkaviškio rajone pirmadienį pradėtos demontuoti […]

Leonardas Marcinkevičius
21 vasario, 2025

Pirmajame Vyriausybės inicijuotos Maisto tarybos posėdyje be procedūrinių diskusijų, suskubta analizuoti maisto tiekimo grandinę. Prieš užsiimant kaštų ar konkrečių prekių […]

21 vasario, 2025

Penktadienį, prieš pirmąjį naujai sukurtos Maisto tarybos posėdį, jai vadovaujantis žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas teigia, kad siekiant rasti greito […]

Kurtuvėnų žirgynas. 2023 m. L. Bimbirienės nuotr.
20 vasario, 2025

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ketvirtadienį pranešus, kad atsistatydina abu jos deleguoti „Lietuvos žirgyno“ valdybos nariai, šios pirmininkas Juozas Rimkevičius Eltai […]

20 vasario, 2025

Pagrindinėje šalies automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda trečiadienį atidarytas pirmasis elektromobilių įkrovimo parkas Raseinių rajone, pranešė savivaldybė. Naujajame įkrovimo parke vienu metu galės […]

19 vasario, 2025

Vyriausybė nusprendė steigti specialią komisiją biurokratijai verslo sektoriuje mažinti. Tai numatyta Vyriausybės trečiadienį priimtame nutarime. Naujoji Perteklinių reikalavimų verslui šalinimo […]

19 vasario, 2025

2025-01-24 UAB „Lerenta“ ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – APVA) pasirašė finansavimo sutartį dėl tikslinės […]

19 vasario, 2025

Elektronikos atliekų tvarkymo įmonė „Supportive Electronic Service“ šiemet planuoja statyti naują gamyklą Širvintų rajone, praneša „Verslo žinios“.  Gamybiniai pastatai bus […]

Panevėžio centras
19 vasario, 2025

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) šiemet savivaldybių infrastruktūros projektams paskirstys daugiau kaip 16,27 mln. eurų. „Regionų stiprinimas – tai vienas […]

Regionų naujienos