Svarbiausios Druskininkų savivaldybės teikiamos paslaugos bus pasiekiamos dar lengviau

Kartais gyventojai susiduria su situacijomis, kai neturi galimybės atvykti į savivaldybę užpildyti pažymos užsakymo formos, negali iš karto pateikti visų dokumentų, reikalingų pažymai gauti ar neturi galimybių pakartotinai atvykti atsiimti jau paruoštos pažymos. Siekiant padėti gyventojams išspręsti šias problemas, Druskininkų savivaldybės administracija pasirašė bendradarbiavimo sutartį ir prisijungė prie Vidaus reiklų ministerijos įgyvendinamo projekto „Centralizuotas savivaldybių paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę“. Druskininkų savivaldybė iš viso teikia 160 rūšių administracinių paslaugų, tad bus perkeliamos, tik dažniausiai užsakomos paslaugos. Dalyvavimas projekte – vienas iš būdų modernizuoti savivaldybės teikiamas paslaugas, kartu gerinant jų kokybę, prieinamumą ir efektyvumą.
Birželio 2 dieną Druskininkų savivaldybėje buvo išsamiai pristatytas projektas ir jo nauda gyventojams. Vienas didžiausių privalumų – paslaugas bus galima užsisakyti internetu, gyventojams patogiu laiku. Visą informaciją, kuri saugoma valstybės registruose, savivaldybės darbuotojai gaus automatiniu būdu, todėl nebereikės pateikti papildomų dokumentų. Paslaugos rezultatas bus gaunamas elektroniniu būdu arba paštu. Svarbiausia, gyventojai sutaupys savo ar įmonės lėšas bei laiką, o kartu sumažins ir administracines paslaugų teikimo išlaidas valstybei.
Elektronines paslaugas bus galima užsisakyti tinklalapyje www.epaslaugos.lt arba savivaldybės interneto svetainės paslaugų kataloge. Visa informacija bus pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis.
Planuojama, kad projektas startuos liepos mėnesį. Projekto metu į elektorinę terpę bus perkeltos 65 Lietuvos savivaldybių teikiamos ir administruojamos paslaugos.