Tarptautinis žygeivių festivalis – ne tik laisvalaikis
Tarptautinio žygeivių festivalio, vykusio rugpjūčio 5–7 dienomis, uždarymo akordai Jurbarko miesto dvaro parke nuaidėjo praeitą sekmadienį. Festivalį Jurbarko krašte jau šeštus metus iš eilės organizavo Jurbarke įsteigta Vidmanto Genio vadovaujama Pėsčiųjų žygių asociacija kartu su šio renginio partneriais ir rėmėjais. Viena iš ilgamečių partnerių ir rėmėjų buvo ir yra Jurbarko rajono savivaldybė.
Gal tik lietaus protrūkiai galėjo sutrukdyti mūsų krašto verslininkams pasiūlyti įvairaus inventoriaus (dviračių, valčių, pramoginių laivelių) nuomos, individualių gidų, taksi ar masažo paslaugas. Įmonės ar fiziniai asmenys, tapę žygeivių festivalio partneriais, buvo sužymėti specialiame Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro parengtame lankstinuke anglų kalba, ir juos gavo praktiškai visi registruoti festivalio dalyviai.
„Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centre jautėme pastebimai išaugusį ne tik atvykstančių susidomėjimą lankomais objektais ar galimais maršrutais, bet ir padidėjusį verslininkų aktyvumą, siūlant ir teikiant paslaugas miesto svečiams. Džiaugiamės, kai iniciatyvių žmonių veikla pritraukia gausesnius lankytojų būrius į mūsų rajoną. Šiais metais dalyvių skaičius gal ir buvo kiek mažesnis, negu praeitais metais, tačiau didžioji dauguma verslininkų ( ypač tapusių festivalio partneriais) teigia, kad mieste tomis dienomis jų teikiamų paslaugų poreikis ženkliai išaugo. Ypač optimistiškai nuteikė apsilankiusių Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centre pasiteiravimai apie tai, kur galėtų rezervuoti nakvynę jau kitų metų festivalio dienomis,“ – pasidalino įspūdžiais Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro direktorė Gaiva Mačiulaitienė.
„Jokia paslaptis kiekvienais metais pastebima vis didėjanti konkurencija tarp savivaldybių, kurios stengiasi visais įmanomais būdais pritraukti tarptautinius ir respublikinius renginius į savo savivaldybes, tuo pačiu ir didesnę perkamąją galią turinčius dalyvius ir svečius. Tai nauda ne tik organizatoriams, bet ir verslui, savivaldybės biudžeto pajamoms. Tai abipusiai naudinga partnerystė, formuojanti palankią atvykstantiems į Jurbarko kraštą aplinką, aukštą aptarnavimo paslaugų kokybę ir kultūrą. Šis tarptautinį pripažinimą pelnęs renginys skirtas ne tik užsienio ir Lietuvos aktyvaus laisvalaikio mėgėjams, tai unikalus šansas visam Jurbarko kraštui. Žygeivių lūpomis mes siunčiame žinią visam pasauliui apie savo gebėjimus būti atvirais, kultūringais ir galinčiais tenkinti atvykstančių norus. Juk pati efektyviausia reklama – tai iš lūpų į lūpas perduodama pozityvi žinia apie mūsų nuostabų kraštą, apie čia gyvenančius šaunius žmones ir jų gebėjimus!“ – teigė Jurbarko rajono savivaldybės mero pavaduotojas Saulius Lapėnas.