19 kovo, 2024
Telia

„Telia“ klientų aptarnavimo užkulisiai: pilnaties efektai, modemai inkile ir prašymas sutvarkyti antakius

Nuo klausimų apie Kaziuko mugę iki prašymų sutvarkyti antakius. Nuo deklamuojamų eilėraščių iki modemo inkile – tai tik keli pavyzdžiai, kokių netikėtų klausimų ir situacijų gali sulaukti „Telia“ klientų aptarnavimo specialistai. Kovo 19 d. minint tarptautinę klientų dieną „Telia“ atstovai pasidalino įsimintiniausias momentais nutikusiais bendraujant su klientais. 

Nors dažniausiai „Telia“ klientai, paskambinę į skambučių centrą ar apsilankę klientų aptarnavimo salonuose domisi praktiniais paslaugų naudojimo klausimais, informacija apie sąskaitas, taikomus specialius pasiūlymus ar siekia išspręsti kylančias technines problemas, tačiau netrūksta ir įdomesnių klausimų ar prašymų.

„Kasdien skambučių centre ir salonuose aptarnaujame apie 12 tūkst. klientų ir nors dažniausiai klausimai yra visiškai susiję su mūsų veikla, klientai kartais nustebina užduodami klausimus, kurie priverčia ir mus bent kelias akimirkas sustoti ir pagalvoti. Džiaugiamės, kad turime tokį klientų pasitikėjimą ne tik klausimais susijusiais su telekomunikacijų paslaugomis, bet ir su grožio procedūromis ar net prašymu juos paatstovauti nutraukiant sutartis su kitais tiekėjais. O savo patirtimi galime tik patvirtinti, kad besikeičiančios mėnulio fazės vis dar atneša ir labai nestandartinių situacijų, tačiau visos šios situacijos labai padeda mums tobulėti ir užtikti aukščiausio lygio klientų aptarnavimą“, – dalinasi bendrovės „Telia“ pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė.

L. Bandzinė pratęsia pateikdama vienos iš netikėtų istorijų pavyzdį, kai „Telia“ salone apsilankiusi klientė nusprendė, kad tai puiki proga sutvarkyti ne tik su telekomunikacijų paslaugomis susijusius reikalus, bet tuo pačiu pasirūpinti ir savo grožiu. Pagyrusi ją aptarnavusios specialistės antakius, moteris paklausė, ar ji juos gražina pati. Atsakiusi, kad taip, darbuotoja išgirdo prašymą antakius „sutvarkyti“ ir klientei.

Tenka išgirsti visko – nuo eilėraščių iki prašymų padėti susimokėti už elektrą

Klientų aptarnavimo specialistams neišvengiamai tenka išklausyti įvairių klientų skundų. Nors visas klientų problemas stengiamasi kuo greičiau išspręsti, tačiau kartais darbuotojams belieka tik gūžčioti pečiais. Pavyzdžiui, „Telia“ atstovai pasakoja, kad yra pasitaikęs ne vienas atvejis, kai „pasibarti“ dėl didelių sąskaitų į skambučių centrą paskambinę ar į aptarnavimo saloną užsukę gyventojai galiausiai suprato esantys visai ne to ryšio operatoriaus klientai.

Tiesa, klientai tikrai ne tik skundžiasi. Viena „Telia“ vadybininkė prisiminė atvejį, kai pokalbio telefonu metu besiklausydamas apie internetinės televizijos privalumus klientas parašė eilėraštį, kurį su juo bendravusiai specialistei čia pat pasiūlė išklausyti. Bendrovės skambučių centro darbuotojams tenka išgirsti įvairiausių klausimų. „Pokalbį užbaigiant standartiniu „ar dar galėčiau kuo padėti?“, klientas paprašė pasakyti, kada Vilniuje prasideda Kaziuko mugė“, – prisiminė vienas darbuotojas.

Iš klientų „Telia“ specialistai taip pat yra sulaukę prašymų padėti į „Autoplius.lt“ portalą įkelti skelbimą ar nueiti pas konkurentus ir paklausti, ar būtų galima nutraukti su jais sudarytą sutartį. Yra buvę ir taip, kad su elektros skaitiklių rodmenimis gyventojai į saloną užsuko susimokėti už komunalines paslaugas ar pasimatuoti kraujospūdžio klientų aptarnavimo eilės terminale.

Modemas inkile ir naminių gyvūnų išdaigos

Kantrybe klientų aptarnavimo specialistams neretai tenka apsišarvuoti sprendžiant technines klientų problemas. Be legendinio „patikrinkite, ar prietaisas įjungtas į maitinimo tinklą“ tenka paieškoti ir kitų išeičių. „Bendraudami telefonu su kliente gal penkias minutes bandėme ieškoti priežasčių, kodėl jos namuose neveikia šviesolaidinis internetas. Tuomet klientė pasvarstė: „šiandien mano namuose nėra elektros, gal dėl to ir internetas neveikia?“ – šypseną sukėlusį atvejį prisiminė kitas „Telia“ klientų aptarnavimo specialistas.

Būna ir taip, kad ryšio problemas išspręsti tampa sudėtinga dėl mobiliojo interneto modemui parinktos keistokos vietos. „Aš jį naudoju lauke, padariau jam specialų inkilą, jis ten ant karties iškeltas ir „gyvena“ tame inkile“ – atšovė vienas klientas specialistui pasiūlius pamėginti perkrauti modemą.

Ryšio paslaugų teikimą klientams ganėtinai dažnai sutrikdo naminiai gyvūnai – nuo kačių ir šunų iki papūgų. Vienas atvejis išsiskyrė, nes klientas nesutiko keisti dėl katino ne vietoje atliktų gamtinių reikalų sugedusio maršrutizatoriaus bijodamas, kad naujas prietaisas augintiniui gali dar labiau patikti.

„Visais atvejais mūsų klientų aptarnavimo specialistai stengiasi būti supratingi ir nuoširdžiai ieško būdų padėti išspręsti vartotojams kylančias problemas. Susigaudyti šiuolaikinėse technologijose gali būti išties nelengva, todėl mūsų specialistai klientams – ypač tiems, kurie yra mažiau patyrę technologinių sprendimų naudotojai – siekia viską paaiškinti, kiek įmanoma, paprasčiau ir suprantamiau. Daugeliu atveju kylančios problemos išsprendžiamos sklandžiai. Net ir tais atvejais, kai kliento skambutis nėra pats maloniausias, siekiame į tokias situacijas pažvelgti kaip į galimybę patobulėti. Tikrai reaguojame į pragrįstą kritiką ir esame dėkingi klientams, kurie su mūsų darbuotojais bendrauja mandagiai ir vertina jų darbą“, – sako L. Bandzinė.

Keistų kreipimųsi padaugėja per pilnatį

„Telia“ specialistai pastebi, kad klientų nuotaikos ir problemos dažnai priklauso ir nuo mėnulio fazių. Pavyzdžiui,  viena klientė išsirinko norimą įsigyti telefoną, bet to iš karto padaryti negalėjo dėl tuo metu buvusios „netinkamos mėnulio fazės“. Klientė vis ateidavo pasižiūrėti išsirinkto telefono, bet jį įsigijo tik po kelių savaičių – turbūt mėnuliui tapus palankesniam. Kita klientė salone priėjusi prie darbuotojo paprašė privatumo ir pakuždėjo jam į ausį, kad jos telefone per pilnatį išsitrynė „Viber“ programėlė, todėl jai reikalinga „skubi pagalba“. Per pilnatį taip pat padaugėja ryšio priemonėmis „sekamų“ klientų. Kartais gyventojų pokalbių pasiklauso netgi pats Lansbergis – tiesa, neaišku, kuris tiksliai.

„Telia“ pastangas klientų aptarnavimo srityje patvirtina ir bendrovės „Dive Lietuva“ atliekami slaptieji pirkėjo tyrimai, kurie jau ne vienerius metus iš eilės patvirtina, kad telekomunikacijų sektoriuje „Telia“ klientų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia.


9 kovo, 2025

Automobilių padangos yra vienas svarbiausių transporto priemonės elementų, užtikrinančių saugumą ir komfortą kelionės metu. Šiandien vis daugiau vairuotojų renkasi padangas […]

7 kovo, 2025

Penktadienį Vilniuje prasideda pavasario pradžią simbolizuojanti, tris dienas truksianti Kaziuko mugė. Kaip skelbia mugės organizatoriai, šių metų mugės tema – […]

7 kovo, 2025

Per pastaruosius trejus metus Birštone augantis turistų srautas ir nuosekliai plėtojama apgyvendinimo, sveikatinimo bei kita turizmo infrastruktūra atnešė džiugių permainų […]

6 kovo, 2025

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį dar kartą sumažino palūkanų normas, kad paskatintų sunkumų kamuojamą euro zoną, tačiau leido suprasti, kad […]

EPA-ELTA nuotr.
6 kovo, 2025

1990-ųjų pradžioje buvau jaunas Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekonomistas pagrindiniame politikos formavimo departamente. Tuo metu vykdavau į TVF misijas Bulgarijoje, […]

2 kovo, 2025

Vizitinė kortelė – tai daugiau nei tik kontaktinė informacija ant popieriaus. Ji yra pirmasis įspūdis apie jus ir jūsų verslą, […]

28 vasario, 2025

 Gyventojams, dėl pernai vasarą kilusios elektros neturėjusiems ilgiau nei 72 valandas, tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) jau išmokėjo beveik […]

26 vasario, 2025

Pirmąjį metų mėnesį bendras krovos kiekis Klaipėdos uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. Anot uosto, daugiausia […]

25 vasario, 2025

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp vyrų ir moterų Lietuvoje 2024 m. siekė 13 proc., teigia „Sodros“ Statistikos, analizės ir prognozės skyriaus […]

25 vasario, 2025

Internetinių svetainių kūrimo platforma „Wix“ Lietuvoje Vilniuje steigia naują dizaino centrą „Vilnius Design Studio“.  Kaip rašoma pranešime, naujasis Vilniaus dizaino […]

25 vasario, 2025

Renkantis tinkamas padangas automobiliui, svarbu atsižvelgti ne tik į jų dydį ir sezoniškumą, bet ir į gamintoją. Skirtingi gamintojai siūlo […]

24 vasario, 2025

Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims kiek daugiau nei prieš dvi savaites prisijungus prie Vakarų tinklų, Vilkaviškio rajone pirmadienį pradėtos demontuoti […]

Leonardas Marcinkevičius
21 vasario, 2025

Pirmajame Vyriausybės inicijuotos Maisto tarybos posėdyje be procedūrinių diskusijų, suskubta analizuoti maisto tiekimo grandinę. Prieš užsiimant kaštų ar konkrečių prekių […]

21 vasario, 2025

Penktadienį, prieš pirmąjį naujai sukurtos Maisto tarybos posėdį, jai vadovaujantis žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas teigia, kad siekiant rasti greito […]

Kurtuvėnų žirgynas. 2023 m. L. Bimbirienės nuotr.
20 vasario, 2025

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ketvirtadienį pranešus, kad atsistatydina abu jos deleguoti „Lietuvos žirgyno“ valdybos nariai, šios pirmininkas Juozas Rimkevičius Eltai […]

20 vasario, 2025

Pagrindinėje šalies automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda trečiadienį atidarytas pirmasis elektromobilių įkrovimo parkas Raseinių rajone, pranešė savivaldybė. Naujajame įkrovimo parke vienu metu galės […]

19 vasario, 2025

Vyriausybė nusprendė steigti specialią komisiją biurokratijai verslo sektoriuje mažinti. Tai numatyta Vyriausybės trečiadienį priimtame nutarime. Naujoji Perteklinių reikalavimų verslui šalinimo […]

19 vasario, 2025

2025-01-24 UAB „Lerenta“ ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – APVA) pasirašė finansavimo sutartį dėl tikslinės […]

19 vasario, 2025

Elektronikos atliekų tvarkymo įmonė „Supportive Electronic Service“ šiemet planuoja statyti naują gamyklą Širvintų rajone, praneša „Verslo žinios“.  Gamybiniai pastatai bus […]

Panevėžio centras
19 vasario, 2025

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) šiemet savivaldybių infrastruktūros projektams paskirstys daugiau kaip 16,27 mln. eurų. „Regionų stiprinimas – tai vienas […]

Regionų naujienos