„Telia“ padės bendrovei ESO išsiųsti milijonus SMS žinučių
„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) SMS žinučių siuntimo paslaugomis toliau rūpinsis bendrovė „Telia“. Įmonės pasirašė trejų metų trukmės ir 2,35 mln. eurų vertės sutartį, pagal kurią kas mėnesį planuojama išsiųsti po maždaug 3 mln. SMS žinučių. Bendrovė „Telia“ šias paslaugas ir toliau teiks laimėjusi viešųjų pirkimų konkursą.
SMS žinutėmis ESO vartotojai informuojami apie elektros energijos tiekimo sutrikimų darbų šalinimo eigą, planuojamus elektros tinklo darbus ir planinius atjungimus bei su garantiniu tiekimu susijusią informaciją (sąskaitos, įmokos, skolos), siunčiama ir kita aktuali informacija. SMS žinutės taip pat atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant sklandų ir patikimą elektros bei dujų skirstomųjų tinklų darbą.
„Nors gyventojai SMS žinutes siunčia vis rečiau, ši technologija išlieka svarbi verslo komunikacijoje, o taip pat įgalinant įvairių sistemų veikimą, daiktų interneto sprendimus. Dėl to neseniai modernizavome savo SMS įrangą, kuri užtikrina patikimą ir greitą žinučių siuntimą, leidžia atlaikyti net ir itin dideles sistemos apkrovas. Su ESO SMS paslaugų srityje bendradarbiaujame jau ne vienerius metus ir labai vertiname kliento pasitikėjimą“, – sako bendrovės „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
Pagal pasirašytą sutartį „Telia“ bus atsakinga už ESO poreikiams suteikiamus SMS apdorojimo serverius, sprendimų priežiūrą bei pasiekiamumą, tinklo saugumą, pranešimų perdavimo greitaveiką, o taip pat įvairių sistemų tarpusavio komunikavimui reikalingų specialių įrankių – aplikacijų programavimo sąsajų (ang. Application Programming Interface, API) – kūrimą, integravimą ir pritaikymą.
„SMS žinutės yra bene efektyviausias ir greičiausias būdas informuoti klientus, perduoti jiems aktualią su elektros ir dujų tiekimu susijusią informaciją. SMS dėka vartotojai tokią informaciją sužino laiku, o mūsų klientų aptarnavimo specialistai savo laiką gali skirti atsakydami į kitus klientams aktualius klausimus. SMS žinutės yra nepakeičiamos tuomet, kai vienu metu tenka informuoti daug klientų – pavyzdžiui, elektros ir dujų tiekimą sutrikdančių stichinių gamtos reiškinių metu, kurių netrūko ir šią vasarą“, – sako ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.
SMS žinutes ESO naudoja ne tik klientų informavimui, bet ir kitose srityse – nuo elektros ir dujų tinklo gedimų registravimo iki svarbios informacijos apie skaitiklių priežiūrą ar įrengimą siuntimo, tokio tipo pranešimai pasitarnauja ir platinant informaciją darbuotojams įmonės viduje. Daugeliu atvejų žinutės generuojamos, siunčiamos ir apdorojamos automatiškai, be žmogaus įsikišimo.