26 spalio, 2023
Telia

„Telia“ vėl geriausiai klientus aptarnaujanti telekomunikacijų įmonė: kaip pasiekti ir išlaikyti tokį rezultatą?

Slapto pirkėjo tyrimai – unikalus būdas kliento akimis pažvelgti į klientų aptarnavimą ir atrasti būdų, kaip jį pagerinti, o kartu – ir visos įmonės veiklą. Šįmet 96,62 proc. slapto pirkėjo tyrime keliamų kriterijų atitikusios ir jau ketvirtus metus konkurentus aplenkusios „Telia“ ekspertai išskiria svarbiausius aspektus, kurie padeda pasiekti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę.

„Telia“ pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė sako, kad gerą įvertinimą slapto pirkėjo tyrime padeda pasiekti tik sistemingas darbas.

„Vieno sėkmės recepto, kuris leistų magiškai užkariauti slaptų pirkėjų simpatijas, nėra. Reikia skirti laiko tam, kad nuolat gautumėt grįžtamąjį ryšį iš darbuotojų, išanalizuotumėte šimtus situacijų ir iš jų pasimokytumėte. Tačiau šios investicijos atsiperka su kaupu: tai ilgainiui leidžia ne tik pagerinti aptarnavimo kokybę, bet ir geriau suprasti klientų poreikius“, – pažymi L. Bandzinė.

Išgirskite klientus

Tam, kad jūsų įmonę gerai įvertintų slaptieji pirkėjai, būtina žinoti, kaip su klientais bendrauja įmonės darbuotojai. Jei bendrovė teikia paslaugas telefonu, neišsemiamu lobynu gali tapti pokalbių su klientais įrašai. Kuo didesnė pokalbių imtis, tuo tiksliau galima įvertinti darbuotojų darbo kokybę. Tiesa, svarbu nepamiršti, kad pokalbius įrašinėti galima tik tada, jei gavote kliento sutikimą.

„Kiekvieną mėnesį perklausome apie 850 konsultantų pokalbių ir vertiname juos remdamiesi klientų aptarnavimo standarto kriterijais. Tai mums leidžia, pamatyti kokių įgūdžių trūksta mūsų personalui,  geriau įvertinti klientų norus ir pajausti, kokiomis nuotaikomis jie gyvena“, – pasakoja L. Bandzinė.

Jei pokalbių su klientais neįrašinėjate, apie aptarnavimo kokybę gali papasakoti ir patys klientai. „Telia“ naudoja klientų pasitenkinimo lygio matavimo metodologiją CSAT (angl. Customer Satifastion) ir po kiekvieno kliento apsilankymo salone prašo įvertinti, ar jie liko patenkinti „Telios“ aptarnavimu ir paslaugomis. Ši metodologija taip pat gali būti taikoma ir po skambučio telefonu.

Pasak „Telia“ atstovės, ne ką mažiau svarbu rasti būdą, kuris leistų grįžtamąjį ryšį suteikti ir klientų aptarnavimo specialistams. Tai padeda pastebėti smulkius iššūkius dar iki tol, kol jie tampa didelėmis problemomis. „Telia“ tam naudojamas įmonės sukurtas grįžtamojo ryšio įrankis, kuris kiekvienam darbuotojui leidžia fiksuoti ir iš karto taisyti netobulą procesą ar sistemos klaidas.

Išsamiai išanalizuokite

Nors vidiniai įmonės tyrimai, pokalbių klausymasis ir klientų atsiliepimų vertinimas – būtini įrankiai siekiant aukščiausios aptarnavimo kokybė, jie dar neleidžia susidaryti visapusiško vaizdo apie jūsų pardavimo kanalus. Pasak L. Bandzinės, į įmonės specialistų darbą reikėtų reguliariai pažvelgti iš išorės – į pagalbą pasitelkti slaptus pirkėjus, ir tai daryti  nelaukiant slapto pirkėjo tyrimo.

Štai „Telia“ pardavimo kanalus kiekvieną mėnesį vertina apie 200 slaptų pirkėjų, pateikiančių vertinimo  ataskaitas bei rekomendacijas. 

Visas iš slaptų pirkėjų, įmonės darbuotojų ir klientų gautas grįžtamasis ryšys panaudojami daugybės situacijų analizei.

„Suprasti klientų poreikius ir juos patenkinti galima tik išdiskutavus ir įsigilinus į niuansus, ką galėjome padaryti geriau. Todėl kiekvieną mėnesį išanalizuojame maždaug po 1000 skirtingų situacijų. Visa tai apjungia nuolatinis klientų aptarnavimo kokybės lygio stebėjimas, kurį kasdien vykdo komandų ir mokymų vadovai. Žinoma, grįžtamasis ryšys iš klientų ir kolegų pasitarnauja ir vidiniams mokymams, kurių turime daugybę“, – sako L. Bandzinė.

Aukščiausi slaptų pirkėjų vertinimai

Slapto pirkėjo tyrimo metu pirkėju apsimetantis žmogus vertina, kaip įmonės darbuotojai teikia paslaugas. Štai šįmet vertindami itin konkurencingą telekomunikacijų rinką, tyrimą atlikusios bendrovės „Dive Lietuva“ slaptieji pirkėjai rinko planą vaikui salonuose. Jie per kelis mėnesius penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose atliko 30 vizitų. 

Visų telekomunikacijų bendrovių reitingas siekė 86,8 proc. ir buvo 0,44 proc. didesnis nei pernai. Iš visų operatorių išsiskyrė „Telia“, surinkusi 96,62 proc. įvertinimą ir artimiausią konkurentą aplenkusi 10 procentinių punktų.


21 lapkričio, 2024

Laikinai pareigas einantis susisiekimo ministras Marius Skuodis mano, kad „Teltonikos“ skandalas parodė, jog jei miestuose esantys keliai taptų savivaldybių nuosavybe, […]

21 lapkričio, 2024

Lietuvos ir Taivano gynybos pramonė žengia dar vieną žingsnį bendradarbiavimo link – ketvirtadienį buvo pasirašyti du partnerystę gynybos ir saugumo […]

20 lapkričio, 2024

JAV informacinių technologijų įmonė „Rocket Software“ pristatė „NextGen Academy“ iniciatyvą skirtą rengti rinkoje paklausius IT talentus. Nuo pirmadienio pusės metų […]

20 lapkričio, 2024

Vakar pasaulio lyderiai tarptautinėje klimato kaitos konferencijoje COP29 aptarinėjo su žemės ūkiu, maistu ir vandenimi susijusius klausimus. Šioms temoms skirta […]

18 lapkričio, 2024

„Teltonikos“ vadovas Arvydas Paukštys tikina pajutęs, kad visi jo projektai „ėmė lėtėti“ po to, kai jis finansiškai parėmė šalies vadovą […]

18 lapkričio, 2024

Logistiškai vienu patraukliausių regiono miestu dažnai vadinamas Panevėžys po kelerių metų gali tapti dar didesniu verslo, darbuotojų ir keliautojų traukos […]

16 lapkričio, 2024

Inžinerijos mokslai ilgai buvo laikomi išskirtinai vyriškais, tačiau tai – tik pasenęs stereotipas, kurį sėkmingai griauna VILNIUS TECH Elektros inžinerijos […]

16 lapkričio, 2024

Grupei „Teltonika“ stabdant aukštųjų technologijų parko Vilniuje statybas, Taivanas skelbia tęsiantis bendradarbiavimą su Lietuva puslaidininkių lustų gamybos srityje. Tai šeštadienį […]

Valdas Benkunskas. ELTA / Dainius Labutis
15 lapkričio, 2024

Aukštųjų technologijų grupės „Teltonika“ įmonės vadovui Arvydui Paukščiui pranešus apie sunkumus Vilniuje statant Taivano puslaidininkių lustų gamyklą, sostinės meras Valdas Benkunskas […]

15 lapkričio, 2024

Į ateitį reikia žvelgti ambicingai ir daug dirbti, – tokia sutartinė išvada buvo padaryta Anykščiuose vykusiame forume „Necentriniai miestai 2024: […]

15 lapkričio, 2024

Šalyje trūkstant elektros pajėgumų, Ekonomikos ir inovacijų ministerijai (EIM) stabdant žemės paskirties keitimą į skirtą pramonei, aukštųjų technologijų įmonė „Teltonika“ […]

15 lapkričio, 2024

Labanoro regioniniame parke įsikūręs ūkis „Wildfarm Labanoras“ valdo 70 ha žemės. Čia ganosi įvairūs gyvuliai ir paukščiai: mėsiniai galvijai, arklys, […]

Vidmantas Janulevičius. ELTA / Dainius Labutis
15 lapkričio, 2024

Lietuvos pramoninkų konfederacijos (LPK) prezidentas Vidmantas Janulevičius mano, kad naujasis Seimas savo kadencijos metu turėtų daugiau dėmesio skirti ekonomikos auginimui, […]

Laužėnų ūkis
14 lapkričio, 2024

Švenčionių rajone, Laužėnų kaime įsikūręs nedidelis ūkis gamina išskirtinius, apdovanojimus pelnančius ožkų pieno sūrius. Jų pirkėjams tenka laukti eilėse. Ūkio […]

13 lapkričio, 2024

Laukiant Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ gamyklos Lietuvoje statybų, Ministrų kabinetas leido 155 mm kalibro savaeiges haubicas PZh2000 ir artilerijos […]

Edmundo H. Jastramsko šeima
12 lapkričio, 2024

Lazdijų rajone, Šventežerio kaime įsikūrę penki nedideli giminaičių ūkiai veikia darniai, kaip vienas avilys. Šeima savo spaudykloje jau daugiau kaip […]

Kuršių Nerija
8 lapkričio, 2024

Žuvininkystės tarnybai prašymus panaikinti joms skirtas teises į žvejybos kvotas ir išregistruoti visus jų turimus žvejybos laivus iš Vidaus vandenų […]

8 lapkričio, 2024

Kupiškio rajone, Lukonių kaime ūkininkaujantys broliai dvyniai Ignas ir Vilius Jackevičiai keičia bitininkystės tradicijas – jie kuria inovatyvius aukštos vertės […]

7 lapkričio, 2024

Raudondvario dvaro direktorė Snieguolė Navickienė Kauno rajono savivaldybei parvežė dar vieną tarptautinį įvertinimą – ECTN (Europos kultūrinio turizmo tinklo) apdovanojimą, […]

7 lapkričio, 2024

Buvęs AB „Klaipėdos nafta“ (dabar „KN Energies“) vadovas (2010-2014 m.) Rokas Masiulis pasakoja, kad suskystintųjų gamtinių dujų terminalą stačiusios įmonės […]