Ties starto linija – du svarbūs projektai
Netrukus startuoja vienas reikšmingiausių pastarojo meto Trakų rajono investicinių projektų – Trakų trijų gatvių – Aukštadvario, Vilniaus ir Gedimino – rekonstrukcijos projektas. Jam įgyvendinti yra numatyta daugiau nei 5 mln. eurų. Artimiausiomis dienomis paaiškės, kokia įmonė atliks rangovo darbus ir po būtinų formalumų jie bus pradėti.
Yra numatyta, kad apie 5 mln. eurų šių gatvių rekonstrukcijai bus skirta iš Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšų. Ieškoma galimybių dalį rekonstrukcijos kaštų padengti iš ES struktūrinių fondų paramos.
Pagal projektą yra numatyta esamą eismo žiedą prie Trakų autobusų stoties pakeisti vadinamuoju „turbo“ žiedu, bus įrengti du nauji žiedai: Gedimino gatvėje bei ties Aukštadvario-Plomėnų gatvių sankryža. Rekonstruotose gatvėse bus pakeista danga, šaligatviai, nutiesti dviračių takai, įrengta lietaus nuotekų tinklai, apšvietimas. Įgyvendinus šį projektą, pagerės eismo sąlygos, jos taps saugesnės, patogesnės, pagerės kelių infrastruktūra bei gyvenamosios aplinkos kokybė.
Pagal projektą šiuos darbus atlikti numatyta per dvejus metus. Kaip jam pasiruošta, ar įveikti namų darbai, kad startas būtų sklandus, be trikdžių, buvo aptarta savivaldybėje vykusiame susitikime. Jame dalyvavo susisiekimo ministro pavaduotojas Algis Žvaliauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Juozas Gedvilas, rajono savivaldybės merė Edita Rudelienė, Statybos, ūkio plėtros ir turto valdymo skyriaus vedėjas Romualdas Zviagin, Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėja Svetlana Žilionienė.
Aptartas dar vienas projektas, kuris ne tik pagerins rajono infrastruktūrą, bet gyventojams suteiks ir naujų, geresnės aplinkos, poilsio galimybių. Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis ketinama nuo Rubežiaus kaimo iki pirmosios Lentvario geležinkelio pervažos įrengti dviračių taką. Nuo šios pervažos iki Geležinkelio gatvės platus pėsčiųjų ir dviračių takas bus įrengtas rajono savivaldybės lėšomis, o Lietuvos automobilių kelių direkcija paremontuos ir važiuojamąją dalį. Tikimasi, kad šis projektas bus įgyvendintas jau 2017 metais.
Susitikimo dalyviai diskutavo ne tik už apvalaus stalo. Jie aplankė būsimų projektų vietas ir sprendė, kaip geriau juos įgyvendinti.