Tyrimas: lietuvėms barzdoti vyrai – nepatrauklūs
Pasaulyje prieš kelerius metus į madą grįžęs barzdos auginimo kultas išpopuliarėjo ir tarp Lietuvos vyrų, tačiau moterims jis neatrodo patrauklus. 60 proc. lietuvių nelaiko barzdos stilinga vyriško įvaizdžio detale – joms labiau patinka vyrai be barzdos.
Tokia moterų nuomonė atsiskleidė „Braun“ inicijuotos apklausos metu. Pastebima tendencija, jog kategoriškumas būdingesnis vyresnio amžiaus moterims. Jaunesnio amžiaus lietuvės (47 proc.) linkusios teigiamai vertinti ir barzdotus vyrus, jei jų barzda yra stilingai suformuota.
„Regis, jog lietuves labiausiai gąsdina neprižiūrėtos barzdos, greičiausiai todėl ir vyresnės moterys yra skeptiškesnės barzdotų vyrų atžvilgių nei jaunos moterys. Pastebima tendencija, kad jauni vyrai daugiau investuoja į savo išvaizdą, barzdą formuoja elektrinėmis barzdaskutėmis ar net lankosi specializuotuose salonuose, dėl to ir jų draugės ar pažįstamos barzdas ima vertinti palankiai“,- teigia „Braun“ produkcijos platintojas Baltijos šalyse Dmitry Žmuds.
Nors pusė apklaustų moterų teigia, kad joms nepatinka bučiuotis su barzdotais vyrais, jaunesnio amžiaus lietuvės šioje situacijoje yra lankstesnės. Jos linkusios pakeisti savo nuomonę su sąlyga, jei vyro barzda yra prižiūrėta.
„Natūraliai vešlios barzdos moterims asocijuojasi su vyru tingumu ir apsileidimu. Neretai tokias barzdas auginančių vyrų moterys skundžiasi, kad jos trukdo bučiuotis. Šiuolaikinės barzdų tendencijos išsprendžia šią problemą – ilgas barzdas keičia trumpos kelių dienų barzdos įvaizdis“,- teigia „Braun“ produkcijos platintojas Baltijos šalyse Dmitry Žmuds.
Tvarkinga vyrų išvaizda lietuvėms yra svarbi, tačiau dauguma jų vis dar mano, kad tai yra labiau moterų rūpestis nei pačių vyrų reikalas – beveik pusė apklaustųjų teigia pačios perkančios jiems skutimosi priemones.
Be to, lietuviai dar tik pradeda investuoti į savo išvaizdą, atskleidžia jų mylimosios, tvirtindamos, kad daugiau nei pusė vyrų barzdą skuta vienkartiniais skustuvais, o elektrines barzdaskutes naudoja kas penktos apklaustosios mylimasis.
Apklausą atliko tyrimų bendrovė „Synopticom“ lapkričio 2–4 d. Jos metu apklaustos 305 respondentės iš visos Lietuvos.