Utenos mokytojai tarptautinėje konferencijoje Rygoje
Pirmąją konferencijos dieną buvo dalijamasi Lenkijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos, Estijos ir Lietuvos švietimo įstaigų gerųjų švietimo praktikų pavyzdžiais, skaitomi pranešimai mokytojų kvalifikacijai aktualiomis temomis. Rygos švietimo centro atstovė kalbėjo apie pagalbą mokykloms kaip nuolat besimokančioms organizacijoms (“ Supporting schools as learning Organisations“), Tartu universiteto prof. Hasso Kukemelk pasisakė apie lyderystės vaidmenį darbuotojų profesiniam tobulėjimui („The Role of School Leadership in Staff Professional Development“), Marta Margiel, atstovaujanti EDU-RES fondą, Lenkija, kalbėjo apie bendradarbiavimo tarp mokyklų ir kito profilio institucijų būdus ir abipusę naudą (“ Collaboration between schools and other institutions“), Ventspilio švietimo tarybos atstovė Inga Pavula dalinosi mokyklų ir mokytojų konsultavimo patirtimis („Supporting Teachers through Consultancy), Utenos švietimo centro atstovė Ramunė Sabaliauskienė skaitė pranešimą apie kolegiškumą ir jo įtaką profesiniam augimui („Collegiality and its Role in Teacher Professional Development“), Kevin Paynes, Leeds miesto savivaldybės atstovas, UK, pristatė mokymo ir mokymosi monitoringo bei vertinimo patirtis („Effective Monitoring and Evaluation of Teaching and Learning“).
Antrąją konferencijos dieną dalyviai lankėsi įvairiose verslo įmonėse, kur su įmonės atstovais kalbėjo apie aktualiausias kvalifikacijos kėlimo sritis, būdus ir kvalifikacijos intensyvumą, Buvo lyginamas kvalifikacijos kėlimo pobūdis, panašumai ir skirtumai švietime ir versle, diskutuojama apie skirtingų įstaigų bendradarbiavimo svarbą.
Konferencijos data sutapo su Tarptautinės mokytojų dienos minėjimo data, tad išsiskirstydami dalyviai pajuokavo, jog šią mokytojo dieną jie prisimins ilgai, nes įgijo naujų žinių, patirčių, sutiko daug pozityvių, pasiruošusių dalintis savo patirtimis žmonių, užmezgė tarptautinių pažinčių ateities bendradarbiavimui.