Už biuro sienų: įmonės vis dažniau renkasi aktyvią veiklą formuojant komandos santykį
Šiemet „Rimi Vilniaus maratonas“ kviečia dar daugiau bėgimo entuziastų tapti renginio dalimi ir stoti prie starto linijos kartu rugsėjo 10-ąją, kadangi šiemet ypatingą 700-ąjį gimtadienį švenčia Vilniaus miestas, o maratonas sostinės gatvėse vyks jubiliejinį – 20-ą kartą. Čia sau įveikiamą distanciją ras kiekvienas – tiek save atrandantis ar patyręs bėgikas, norintis save išbandyti 5, 10 kilometrų, pusės maratono (21 kilometras 98 metrai) ar maratono (42 kilometrai 195 metrai) distancijoje, tiek tėveliai ir jų vaikai, kurie „Rimi Vilniaus maratone“ gali įveikti savo pirmuosius metrus vaikų bėgimo trasoje.
„Bendrumas, gera nuotaika ir džiaugsmas įveikus save ir užsibrėžtą tikslą – vieni pagrindinių euforijos komponentų, kurie nejučia aplanko vos kirtus finišo liniją, o tai pajausti kartu su artimaisiais, kolegomis – daug kartų smagiau“, – įsitikinusi „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.
Anot pašnekovės, sparčiai tobulėjantis ir į priekį žengiantis verslo pasaulis vis daugiau dėmesio skiria ne tik profesinių tikslų siekimui, bet ir darbuotojų asmeninei motyvacijai, psichologinei būsenai ir asmeninių siekių skatinimui už darbo ribų: „Kiekvienais metais vis daugiau dėmesio sulaukia „Rimi Vilniaus maratonas“, kuriame kasmet susirenka vis daugiau įmonių, kurios kviečia savo darbuotojus įveikti savo nusibrėžtas ribas ir nubėgti pasirinktą distanciją kartu su bendradarbiais. Maratone dalyvaujančios įmonės dalinasi su mumis įspūdžiais, jog tai puikus būdas praleisti dieną neformalioje aplinkoje su kolegomis, labiau susipažinti ir susiburti kaip komandai.“
Viena iš įmonių, kurių dalyvavimas „Rimi Vilniaus maratone“, jau yra tapęs tradicija – Sveikatos technologijų įmonių grupė „Kilo Health“. Šios įmonės marketingo specialistė Liucija Alksninytė, kuri dar prieš porą metų negalvojo, kad galės vadintis bėgike, šiandien džiaugiasi, kad nepasidavė. „Vilniaus Rimi maratonas man turi ypatingą reikšmę – tai buvo pirmosios mano varžybos ir tokia ilga [pusės maratono – aut. past.] distancija. Dalyvauju, nes bėgimas būna labai smagus – bėgti kartu su didele grupe žmonių yra daug lengviau.“ – dalinasi L. Alksninytė. Motyvacija bėgant grupėje, laukimas ir jaudulys, aspektai, kuriuos akcentavo „Kilo Health“ bėgikė – „Jaučiu didelę motyvaciją, nusprendusi dalyvauti maratone, turiu ko laukti, kam ruoštis. Kiekvieną kartą norisi pagerinti asmeninį rezultatą, o nubėgus pasirinktą atstumą – jausmas labai geras.“
Didžiausio Lietuvoje bėgimo renginio neaplenkia ir „SEB“ bankas su viena gausiausių komandų. „Šis maratonas jau tapo SEB komandos tradicija, suburiančia kolegas iš skirtingų miestų. Turime savo bėgikų bendruomenę, kurie maratone siekia savo asmeninių tikslų. Maratonas mums tarsi komandos formavimo užsiėmimas – kai įveiki maršrutą, apima bendrumo jausmas, kolegas suvienija iššūkių kupina patirtis.“ – įžvalgomis dalinasi bėgimo entuziastas, , „SEB“ banko darbuotojas Andrius Vitkauskas.
Dar viena maratone dalyvaujanti technologijų įmonė „Boozt Technology Baltics“ maratonui ruošiasi dalyvaudama „Rimi Vilniaus maratono įmonių iššūkyje“, apie kurį logistikos programų vadovas Nerijus Bistrickis bėgdamas Neries krantine atsitiktinai sužinojo kalbėdamasis su draugu iš jau besivaržančios iššūkyje įmonės. „Orams gerėjant, saulės daugėjant, azartui ir norui pasivaržyti augant, prisijungti prie iššūkio bei prabėgti bent kelis kilometrus palaipsniui pavyko prikalbinti vis daugiau kolegų. Nėra per trumpos distancijos. Nėra per lėto tempo. Kiekvienas gali prisidėti pagal savo galimybes, nes kiekvienas kilometras vienodai svarbus“. Iššūkiai vienija kolektyvą, jungia bendram tikslui, o kartais pasitaiko ir nuotaikingų istorijų. N. Bistrickis įsitikinęs, kad su tokiais komandos nariais jokie iššūkiai darbe nebaisūs.