Visuomenei pristatytas naujas Tauragės rajono savivaldybės prekinis ženklas
Tauragės rajonas pasirengęs permainoms – sukurtas ir visuomenei pristatytas naujas prekinis ženklas! Naująjį, miesto identitetą atspindintį, brendą kūrė agentūra „McCann Vilnius“. Prekinio ženklo tikslas- išsiskirti iš kitų Lietuvos miestų, turėti įvaizdį nacionaliniu ir tarptautiniu mastu, būti patraukliems užsienio investuotojams. Miesto vizija – išplėtoti tvaraus turizmo idėją, tapti pačiu ekologiškiausiu kraštu Lietuvoje.
Per pastaruosius keletą metų Tauragės miestas patyrė nemažai teigiamų pokyčių – sutvarkytos gatvės, aikštės, parkai, pastatai. Miesto veidas pasikeitė neatpažįstamai. Tačiau Lietuvos kontekste Tauragės vardas turi išsiskirti ir savo įvaizdžiu, unikalumu. Todėl savivaldybės administracija priėmė sprendimą – kurti prekinį ženklą, kuris didintų miesto žinomumą, sukurtų miesto identitetą, būtų atpažįstamas ne tik Lietuvos, bet ir užsienio mastu.
„Pagrindinė miesto įvaizdžio kūrimo idėja – skleisti žinią, kad Tauragė – puiki vieta investicijoms, verslo plėtrai, ramiam bei patogiam gyvenimui. Tauragės miesto vizija turi prasidėti nuo kiekvieno iš mūsų pozityvaus požiūrio, mąstymo“,- teigė rajono savivaldybės meras Sigitas Mičiulis.
Tauragė –miestas ir regionas, kuris vystosi ir keičiasi, orientuodamasis į žaliąją energetiką. Darna tarp gamtos, verslo ir žmonių atveria naujas perspektyvas gyventojams ir investuotojams. Tad ir naujame ženkle dominuoja saulės, vėjo, vandens motyvai, pasirinkta simbolika- laiptai. Pateiktas ant skirtingų plokštumų ženklas tarsi sukasi, juda, duodamas impulsą ir pačiai Tauragei veržtis į priekį, judėti, plėstis.
Ženklas bus naudojamas rinkodaros ir komunikacijos priemonėse, turizmo srityje, prezentacijose, padėkos raštuose, kvietimuose, vizitinėse kortelėse ir kt.
Naujai sukurtas Tauragės prekės ženklas konkurencinėje kovoje yra didžiausias ir vertingiausias turtas, kuriuo gali disponuoti rajonas, atkreipdamas dėmesį į Tauragę nacionaliniu ir tarptautiniu mastu.
Naujas Tauragės miesto ženklas sukurtas kartu su nauju šūkiu „Rytojų kuriame šiandien!“. Šūkis orientuotas į jaunimo ugdymą, inovacijas, tvarumą, atsinaujinančią energiją, verslumą.